Brīvdienu rītiem ideāla recepte! Derēs gan lieliem, gan maziem. Var ēst kopā ar putru, kopā ar pankūkām, kopā ar biezpienu vai vienkārši tāpat.

Augļu salātus var gatavot dažādi un garša vienmēr veidosies no augļiem, ko izvēlējies.

Grētai brokastīs pagatavoju augļu salātus no šādiem augļiem: plūmes, nektarīni, mango, kivi un ābols.

Bet ļoti labi klāt derētu arī banāns, ananās, bumbieris un citi augļi vai ogas, kas ir mājās. Vasarā reti kad gatavoju šādus salātus, jo tad svaigās pašmāju ogas ir tik daudz, ka lietot ekstiskos augļus būtu grēks.

Sastāvdaļas augļu salātiem:

Plūmes, nektarīni, mango, kivi, ābols

Kanēlis

Apelsīns

Citrons vai laims

Olīveļļa (nav obligāti)

Augļus sagriež sev vēlamā izmēra gabaliņos un liek bļodā.

Atsevišķā bļodiņā pagatavo mērci. Izspiež svaigu apelsīna sulu, pievieno mazliet citrona vai laima sulas un nedaudz kanēli. Pagaršo. Ja garša liekas mazliet par skābu un stipru, to var maigāku padarīt ar pāris pilieniem olīveļļas. Pēc garšas pievieno kanēli. Ja kanēlis nepatīk, var pievienot mazliet vaniļas (sīrupu vai cukuru), bet es cukuru un vaniļu atstātu katra ēdāja paša ziņā.

Kad mērce gatava, pārlej to augļiem un samaisa.

Ja gribas, lai salāti ir sātīgāki, var pievienot arī, piemēram, mandeles.