Kad ārā, bērnu laukumiņā pavadītais laiks aizskrien tik ātri, ka nepamani, ka pusdienas laiks jau cauri, tad jādomā kas ātrs un garšīgs. Šādās reizēs izvēlos dārzeņus, kas visātrāk ir gatavi, piemēram, kabacis, ziedkāposts, brokolis vai spināts.

Tieši vakar, baudot atvasaru, aizspēlējāmies un aizstaigājamies pa parku, tādēļ bija jāgatavo ātri, kamēr meitai acis vēl vaļā!

Pusdienās izvēlējos pagatavot ziedkāpostus, brokoļus un spinātus, vārītus pētersīļu “ūdenī”.

Sastāvdaļas 1-2 bērnu porcijām:

1 mazs ziedkāposts

1 mazs brokolis

1 – 2 saujas spinātu

1-2 pētersīļu vai/un seleriju kāti

1 ēd.k. olīveļļas

Ziedkāpostus un brokoļus sadala mazos gabalos un liek katlā. Katliņā lej ūdeni un pievieno pētersīļu un/vai selerija kātus (var arī sakapāt, bet es to nedaru. Zaļumus izņemu ārā vēlāk). Vāra dārzeņus līdz tie ir mīksti.

Kamēr vārās ziedkāposti, saplūkā spinātlapas. Ja ņem mazos spinātiņus, tad nav jādara nekas, ja nu vienīgi lielākus kātiņus noņemt.

Kad dārzeņi gatavi, nokāš ūdeni un atstāj dārzeņus katlā. Pievieno sauju spinātu un mazu piciņu sviesta (vai mazliet olīveļļas). Spināti, karsējot, kļūs gatavi ļoti ātri (ja vēlies dārzeņus blenderēt, tad dari to kad ir pievienoti spināti). Grētai tie šobrīd ļoti garšo un tos viņa izķeksē pirmos, lai apēstu.

Lai maltīte būtu gardāka un sātīgāka, es pašās beigās pievienoju mazliet siera un ļauju tam izkust. Lietoju vai nu Trikātas sieru, ko pērku “ekoveikalos” vai kādu labu parmezāna sieru.

Esmu pārbaudījusi, ka vēl ātri gatavojas arī citi dārzeņi: puravi, patisoni, ķirbis un arī fenhelis.